Od czego zacząć?
Aby napisać nowy skrypt należy otworzyć okno edycji wydarzenia czasowego. Następnie ustawić dzień wystąpienia na przynajmniej 500 i powtórzenie na nigdy. Następnie w treść zdarzenia wpisujemy ZVSE. Jest ono niezbędne aby dalszy wpisany tekst traktowany był jak skrypt Brak tego słowa nie wywoła
żadnej reakcji ze strony gry.
Najprostszy skryptZVSE
!?LEx/y/p;
!!IF:M^Tekst^;gdzie !?LE oznacza lokalizacje zdarzenia na mapie (event) o współrzędnych x,y,p
p - (poziom)
Dla mapy dwupoziomowej 36x36
x - może wynieść 0...36
y - może wynieść 0...36
p - może wynieść 0...1 0 - powierzchnia 1 - podziemia
Uwaga! skrypt zadziała tylko wtedy gdy na mapie przygody będzie znajdowało się zdarzenie (Local Event)
Ostatnia aktualizacja: 2008-06-14