Pierwsza polska strona w pełni poświęcona tematyce skryptów ERM

Archiwum
08-07-24
Aktualizacja+LERM 6.0

W dniu dzisiejszym udostępniam samodzielny skrypt LERM 6.0 oraz nową mapkę testową obrazującą wykorzystanie nowych składni i komend. Mam nadzieje, że okaże się to pomocne szczególnie dla początkujących mapmakerów. Od niedawna Skarbnica map wzbogaciła się także o nową mapę "Władca pustyni" nadesłaną do Gildii przez Tilogoura.

Altair


08-07-17
Wieloskrypt 6.0!

W końcu po długich miesiącach oczekiwania nowej wersji doczekał się pakiet skryptów. Do nowości należą m.in.
  • Ekwipunek podróżniczy i bitewny
  • szablony w LERM
  • poprawiony i ulepszony wzbogacacz zasobów
  • jeden plik konfiguracyjny
  • możliwość wczytywania własnych ustawień
Plik można pobrać dziale download. Najpierw jednak warto zajrzeć do działu Skrypt i zapoznać się z dokładnym opisem. Nowa mapka testowa i jak i sam oddzielny LERM 6.0 wyjdą w póżniejszym terminie.

Altair




08-06-27
Modernizacja Gildii

Ostatnio niewiele działo się w Gildii. Głownie przez to, że cierpiałem do niedawna na chroniczny brak czasu. Dlatego też wszelkie projekty musiałem odłożyć na bok. W dodatku ostatnia "przeprowadzka" na nowych serwer uwiadomiła mi konieczność przeprowadzenia gruntownego remontu Gildii. Gdy więc tylko zacząłem dysponować czasem zabrałem się do roboty. Odnowiłem nie tylko wygląd, ale i cały mechanizm strony. Mam nadzieje, że nowa, odnowiona Gildia także wam się spodoba.

Altair


08-05-18
Powrót z otchłani

Pewnie jeszcze z miesiąc i zacząłbym się przyzwyczajać, że Gildia na stałe zagości w Otchłani. Na szczęście tak się nie stało dzięki Acid Dragonowi, który użyć mi miejsca na serwerze. Za co pragnę mu z tego miejsca jeszcze raz podziękować. Informuje też, że od jakiegoś czasu niedziałający przycisk "forum", będzie prowadził teraz wprost do forum Kwasowej Groty.

Altair


08-03-23
Święta...

Pragnę wszystkim odwiedzającym Gildię życzyć wesołych i radosnych Świąt Wielkanocnych. Mam nadzieje, że ktoś tu jeszcze czasem zagląda. ;) A zapewniam, że warto bo niedługo premiera nowej wersji wieloskryptu!

Altair


08-02-15
Kolejna wersji pędzli przeszkód

Patrząc na datę ostatniego newsa z przerażeniem stwierdziłem, że minęły już 3 miesiące odkąd zamieściłem ostatni materiał na stronie. Dlatego wszystkich informuję, że wznawiam swoją działalność i wkrótce pojawiają się tu nowe skrypty. Dziś jednak musicie zadowolić się nową wersją pędzli przeszkód 3.2. Okno programu pozostanie na swoim miejscu nawet gdy przestanie być aktywne. Z pewnością oszczędzi to wam zbędnego klikania. :)

Altair


07-11-11
Patche, programy do edytora map

Dzisiaj ukończyłem polonizację kolejnej wersji patcha do edytora map 3.2 o stworzyłem 2 przydatne programy. Pierwszy z programów to znane wam Pędzle przeszkód 3.1 wzbogacone o nową opcje pozwalającą przełączać się między trybami edytora. Natomiast drugi program służy do konwersji map WoG, pomiędzy wersją dla zwykłego edytora map, a tym spaczowanym. Dzięki temu konflikt formatów nie jest już problemem. Programy jak i patch są do pobrania w dziale download.

Altair




07-11-07
Edytor map XP

Jeśli znudził wam się "stary" wygląd edytora map WoG i posiadacie system Win XP to z pewnością ucieszycie się z niewielkiego patcha, który zamieściłem w dziale download. Dzięki niemu interfejs nabierze nowego blasku!

Altair


07-10-01
Script Update pl!

Po wielu tygodniach mozolnej pracy, skończyłem spolszczanie aktualizacji skryptów WoGa. Jest to oczywiście wersja beta, dlatego proszę by wszelkie sugestie i ewentualne błędy były zgłaszane do mnie. Spolszczenie do pobrania tutaj.

Altair




07-09-24
Pędzle przeszkód 3.0

Po długiej przerwie wynikającej z braku serwera, a także z powodu braku wolnego czasu, w końcu udostępniam kolejną wersję Pędzli przeszkód. Aktualna wersja 3.0 nie już tylko zbiorem plików bat lecz łatwym w obsłudze programem. Także "pędzle" zostały udoskonalone. Więcej szczegółów znajdziecie w dziale opisy.

Altair




07-08-05
Zmiana adresu

Jak już pewnie zauważyliście Gildia ERM zmieniła adres. Wkrótce stara domena myuiq.pl, straci ważność, dlatego używajcie najlepiej nowego adresu. Pragnę zawiadomić także wszystkich, że Gildia z dniem dzisiejszym staje się częścią portalu heroespl.org o którym wkrótce coś więcej napiszę. Na koniec pragnę przeprosić tych, który nie mogli dostać się przez stary adres. Strona została usunięta bez mojej wiedzy z serwera zanim wstawiłem przekierowanie do nowego miejsca.

Altair





07-08-02
Mała aktualizacja

W ciągu ostatnich dni pracowałem intensywnie nad wykryciem błędów w Wieloskrypcie 5.1, których nie ujawniły beta testy. Znalazłem jedynie niewielkie bugi, związane głównie ze wzbocaczem (który nie działał na wodzie) oraz dozbrajaczem (błędy związane z balansem). Aktualna wersja 5.1.3 dostępna jest w dziale download.


Altair


07-07-28
Nowa mapa, nowe skrypty, nowy pakiet 5.1!

Nareszcie jest! Nowy pakiet razem z LERM i dedykowaną mapą do tego. Przez cały miesiąc intensywnie pracowałem na skryptami usuwając błędy i dodając nowe opcje. Nowy pakiet zawiera wzbogacacz i dozbrajacz mapy, który nawet prawie pustą mapę jest w stanie zamienić w pełni grywalną! Dlatego proszę się nie dziwić, że na nowej mapie nie ma prawie stworzeń i zasobów. Wszystko wygeneruje się po uruchomieniu mapy. Na koniec pragnę podziękować wszystkim betatesterom, a w szczególności Atrii za wykrycie błędów.

Altair




07-06-13
Nowy pakiet skryptów 5.0 + Wielka aktualizacja!

Minęło półtora miesiąca. Niestety byłem zbyt zajęty by zająć się Gildia. Dzisiaj w końcu ukończyłem pakiet skryptów 5.0 i LERM 5.0 oba wraz testową mapką dostępne są w dziale download. Ulepszone umiejętności, poprawiony losowy generator obiektów, wielosakwa, pliki konfiguracyjne ini to krótkie streszczenie zmian w pakiecie. W dziale skrypty znajduję się ich dokładny opis. Zapraszam także do dyskusji na ten temat na moim forum.

Altair




07-04-22
Skrypty, skrypty, skrypty...

Liczne prośby skłoniły mnie do napisania specjalnych wersji moich skryptów dla WoGifikacji. Na początek zamieszczam dwa znane chyba wszystkim zaglądającym (jeszcze) tutaj. Są to Kopalnia Mithrilu i doświadczenie bez walki. Skrypt do pobrania w dziale Download.

Altair




07-04-08
Święta!

Wszystkim odwiedzającym (jeszcze) Gildię życzę wesołych i radosnych Świąt Wielkanocnych. Mam nadzieję, że wkrótce znajdę trochę czasu na napisanie kilku skryptów. Po co jednak w dziale download umieszczam nową skarbnicy mapę nadesłaną przez Gindena.

Altair


07-03-16
Spolszczenie do ERM Scriptera!

W dniu dzisiejszym w dziale download udostępniam nieoficjalne spolszczenie do ERM Scriptera. Jest to na razie wersja beta i przetłumaczona jest w 90%. Tak jak wersja umieszczona w gildii jakiś czas temu posiada poprawioną obsługę polskich znaków. Oczywiście dla poprawnego działania należy najpierw zainstalować angielską wersje.

Altair


07-02-25
Nowy skrypt - Wielosakwa!

Wśród fanów WoGa pomysłów na nowe artefakty raczej nie brakuje. Zapewne w wersji 3.59 pojawi się kilka. Jednak chyba nikt nie pomyślał o sakwie na artefakty, której pojemność jest ograniczona. Więcej niż 64 się nie zmieści. Dlatego napisałem skrypt zwiększający jej pojemność czterokrotnie! Wielosakwa jest w stanie pomieścić nawet 256 artefakty. Podsawkwy zmieniamy przy pomocy nowego przycisku. Dzięki temu w jednej możemy trzymać ekwipunek często używany w innych zwoje lub te mniej przydatne. Wszystko zależy od wyboru gracza. Skrypt dostępny w dziale download.

Altair





07-02-17
Poprawiony ERM Scripter

Często piszę skrypty używając ERM Scriptera. Dlatego bardzo denerwowała mnie niemożność uzyskania niektórych polskich znaków. Niektóre skróty klawiaturowe blokowały użycie tych znaków. Znudziło mi się ciągłe przełączanie Caps Locka, więc zmodyfikowałem cały program. Teraz polskie znaki działają poprawnie. Do ściągnięcia w dziale Download.

Altair


07-02-14
Nowa mapa, nowy pakiet 4.0!

Tak... doczekaliście się. Dziś premiera pakietu skryptów 4.0. Nowe artefakty, zrywanie sojuszy, obsługa LERM 4.0. W odświeżonym dziale Download. Znajdziecie także nową mapkę ze skryptami wspomnianego już pakietu. Mapka nosi nazwę Mithrilowa wojna. Zapraszam do ściągania.

Altair





07-02-10
Nowe logo!

Gildia posiada od wczoraj nowe logo! Podziękowania za jego stworzenie należą się MCalebowi. Aby je zobaczyć trzeba użyć przycisku odśwież lub kombinacji Ctrl+R lub Ctrl+F5.

Altair


07-02-03
Gildia ERM pod nowym adresem!

Wielu odwiedzających Gildię z pewnością zauważyło, że ostatnimi czasy rzadziej pojawiały się newsy. Działo się tak dlatego, ponieważ pracowałem na kodem forum oraz poszukiwałem odpowiedniego miejsca dla wciąż rozrastającej się strony. Długie poszukiwania dobiegły końca. Dzięki uprzejmości Mafiossa, (który udostępnił miejsce na swoim serwerze) Gildia ERM oficjalnie z dniem dzisiejszym zostaje przeniesiona pod nowy adres: http://erm.myuiq.pl/. Stary adres pozostanie aktywny pewien czas jeszcze. Zapraszam także odwiedzających do zajrzenia na nowe forum Gildii ERM.

Altair


07-01-20
Patch do edytora 3.1 PL!

Jakiś czas temu na nowej oficjalnej stronie WoGa pojawiła się nowa wersja patcha do edytora map. Poprawione zostały między innymi drobne błędy z poprzedniej wersji. Dodaje też całkiem sporo nowych możliwości (część z nich była dostępna w innych programach do edycji map h3):
  • eksport i import minimapy (m.in. w formacie bmp)
  • Zaawansowane opcje obiektów czyli m.in. tworzenie np. artefaktu o wyglądzie miasta
  • Ustawianie obiektów na wszystkich terenach
  • Wypełnianie całej mapy danym typem terenu
  • Proste dołączanie (import) skryptów w formacie ERM do zdarzeń czasowych.

Ja natomiast udostępniam wam polską wersję tego patcha. Zwracam też uwagę na to, że nowa wersja nie jest kompatybilna ze starą. Dlatego należy instalować go na na zwykłym edytorze map WoG. Więcej szczegółów w dziale opisy.

Altair


07-01-16
5000 wizyt w gildii!

Dzisiaj jest mały jubileusz. Gildię ERM odwiedzono po raz 5000. Jak na nieco ponad rok istnienia strony to całkiem nieźle. Strona będzie nadal rozwijana i z pewnością możecie liczyć na w miarę częstą jej aktualizację. Na razie nie brakuje mi inwencji na nowe skrypty, patche, mody. Nie zaszkodzi jednak jeśli podzielicie się ze mną własnymi pomysłami na skrypty czy artefakty. Te najciekawsze będą przeze mnie realizowane. :) Jednak jeśli postanowicie sami stworzyć jaki ciekawy skrypt czy też mapę z własnymi skryptami (lub tymi z mojej strony) i jesteście gotowi podzielić się waszym dziełem z innymi to proszę bardzo. Miejsce w skarbnicy map czeka wasze dzieła! Udostępniam z dzisiejszej okazji zestaw ikon ze stworami z WoGa.

Altair


07-01-10
LERM 4.0

W dniu dzisiejszym udostępniam nową wersję skryptu LERM. Teraz w łatwy sposób można już nie tylko edytować istniejące obiekty lecz także tworzyć własne kryjówki stworzeń (wykorzystując "puste" obiekty). Więcej szczegółów w dziale skrypty.

Altair


06-12-28
Mod do edytora map - Pędzle przeszkód 2.0!

Ukończyłem właśnie pracę nad modem pędzle przeszkód 2.0. W tej wersji oprócz drobnych zmian w generowaniu różnych przeszkód każdy mapmaker znajdzie także kilka zupełnie nowych narzędzi. Dodane zostało także generowanie raf morskich jednak bez niepotrzebnych kamieni z innych terenów. Więcej szczegółów w dziale opisy.

Altair


06-12-24
Święta w Gildii

Pragnę wszystkim odwiedzającym (jeszcze) Gildię złożyć życzenia wesołych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Prezent ode mnie można znaleźć w dziale Download. Tak to Poradnik ERM zaawansowany cz.I beta! Nie jest jeszcze w prawdzie ukończony, (Pierwsza cześć zostanie ukończona pod koniec roku) ale zamieszczone w nim przykłady pozwolą Wam poszerzyć wiedzę na temat ERM podczas tych świąt.

Altair


06-12-04
Kilka nowin ze świata ERM

Po dość długiej przerwie Wogteam udostępnił nowe wersje skryptów Wogifikacji. Poprawiają one ponoć błędy w niej dotąd występujące oraz nieco rozbudowują niektóre z nich. Link do tej nowej strony WoGa (Tak WoG ma nową oficjalną stronę) można znaleźć w dziale Linki. Natomiast ja postanowiłem kontynuować pracę nad drugą częścią Poradnika ERM. Jeśli nic mi w tym nie przeszkodzi jeszcze w tym roku powinna zostać ukończona.

Altair


06-11-13
W końcu nowy skrypt!

W końcu przeprowadziłem małą aktualizację strony. Napisałem także niewielki skrypt - "ulepszony kartograf", który zamieszczam w dziale download. Sprawia on, że kartograf odsłaniający dotąd całą mapę odsłania tylko wybrany typ terenu. Mile widziane wszelkie informacje o błędach w tym skrypcie.

Altair


06-10-20
Instrukcja do programu COPYMAP

Dziś zamieszczam instrukcję do programu COPYMAP, dzięki któremu można kopiować wybrane fragmenty map WoG (i SoD). Opis znajduje się tu. Program COPYMAP wraz z potrzebnymi plikami znajduje się w dziale download.

Altair


06-10-19
Nowe skrypty! LERM 3.2 gotowy!

Ukończony został LERM 3.2 oraz pakiet skryptów 3.1! Za pomocą LERM 3.2 można stworzyć już całkiem ciekawą mapę. Szczegóły w dziale skrypty. Jeśli to nadal za trudne to można sprawdzić na testowej mapce jak to wszystko działa i obejrzeć niektóre rozwiązania.

Altair


06-10-10
Pędzle przeszkód - Mod do Edytora map!

Dotąd każdy kto chciał stworzyć "ładną" mapkę (w WoGu) musiał tracić czas na pojedyncze dodawanie obiektów terenu. Oczywiście można do tego celu użyć "narzędzia przeszkód" jest profesjonalni mapmakerzy tego nie robią, ponieważ wtedy mapa nie wygląda "zbyt estetycznie". Natomiast w edytorze Heroes 4 możemy wybrać dowolne typy lasów, krzewów, itp. oraz sami tworzyć pędzle przeszkód. Dlatego postanowiłem napisać Mod pozwalający uzyskać podobny efekt w edytorze do WoGa. Mod jest do pobrania w dziale Download (dodatkach) a opis znajduje się w dziale opisy Teraz tworzenie mapek będzie znacznie łatwiejsze!

Altair


06-10-09
Update skryptu i mapy

Zaktualizowałem skrypt UN (Ulepszona nekromancja) do wersji 1.1 oraz Mapę "Dolina szmaragdowej rzeki" Usunięte zostały drobne błędy. Mam nadzieje, że wszystkie :) Gdyby ktoś znalazł w nich mimo to jakieś błędy to będę wdzięczny za informacje.

Altair


06-10-03
Pakiet skryptów 3.0 ukończony!

Od dnia dzisiejszego w dziale download można pobrać najnowszą wersję pakietu skryptów. Od tej wersji działa on jako zewnętrzny skrypt. (więc nie trzeba go kopiować do zdarzeń czasowych) Skrypt można stosować jako alternatywę Wogifikacji. W dziale skrypty znajduje się dokładny opis.

Altair


06-09-29
Dwie nowe mapki!

Dział download rozrósł się bardzo. Dlatego byłem zmuszony podzielić go na kilka podkategorii. Wydaje mi się, że teraz znacznie łatwiej będzie każdemu znaleźć interesujący go plik. Jedną z podkategorii jest Skarbnica map, która wzbogaciła się o dwie nowe mapki. Miłego grania!

Altair


06-09-22
Trochę o projektach

Od pewnego czasu pracowałem na zrealizowaniem pewnego ciekawego pomysłu. (Szczegóły w dziale projekty) Obecnie jest on na ukończeniu i wkrótce będzie można go pobrać. Informuję także, że wznowiłem "poważne" prace nad drugą częścią Poradnika ERM. Wszelkie sugestie tego co powinno się tam znaleźć mile widziane.

Altair


06-09-17
Nowa Mapa!

Dzięki Tilogourowi dział Download wzbogacił się o nową mapę. Jak widać stworzenie ciekawej mapki ze skryptami wcale nie musi być takie trudne. Więcej szczegółów w dziale Download.

Altair


06-09-11
Minął rok od powstania Gildii ERM!

Tak to już rok odkąd w mojej głowie zrodził się pomysł stworzenia strony o skryptach ERM. Skłoniła mnie do tego ilość informacji dostępnych (a raczej niedostępnych) w sieci, która była przynajmniej dla mnie niewystarczająca. Z początku strona była naprawdę skromna. Dwa działy, prawie zero treści. Jednak z czasem znacząco się powiększyła. :) Dział download jest już całkiem spory. Dostępne są w nim póki co skrypty stworzone przeze mnie, ale jeśli ktoś przyśle mi jakiś ciekawy skrypt swojego autorstwa czy też mapę (niekoniecznie ze swoimi skryptami) to nic nie stoi na przeszkodzie aby umieścić je w dziale Download. Wracając jednak do samej strony to po liczniku odwiedzin (3848 na dzień dzisiejszy) wnioskuję, że jest dość często odwiedzana. Jak dotąd Gildia strona funkcjonuje na darmowym serwerze, choć może kiedyś się to zmieni. Wkrótce planuję wprowadzić pewne zmiany do Gildii. Może jakiś generator skryptów? ;)

Altair


06-09-04
Skrypt LERM 3.1 gotowy!

Od dziś do pobrania w Gildii skrypt LERM 3.1! Dodaje on możliwość edycji kolejnych 13 obiektów oraz m.in. funkcję losowego generowania artefaktów. Szczegóły w dziale skrypty.

Altair


06-08-26
Nowy dział

Od dnia dzisiejszego w Gildii ERM zaczyna funkcjonować nowy dział. Można tam znaleźć "zapowiedzi" projektów na którymi aktualnie pracuję. (lub nie) :)

Altair


06-08-20
Skrypt LERM 3.0

Minęły jakieś 2 miesiące od umieszczenia ostatniego skryptu w Gildii. Dziś udostępniam "narzędzie", które przyda się mapmakerom. Także tym który tylko trochę znają ERM (Lub też wcale go nie znają). Skrypt LERM (znany także jako skrypt - patch) umożliwia proste edytowanie normalnie nieedytowalnych obiektów w edytorze map. Wystarczy wpisać krótką komendę do zdarzenia lokalnego (lub puszki Pandory czy tabliczki) i możemy ustawiać: strażników, stworzenia, artefakty, surowce w siedliskach, Smoczych Utopiach, wrakach... Pełny opis w dziale Skrypty W dziale download do pobrania dwie wersje skryptu oraz mapa demonstrująca ich działanie.


Altair


06-08-13
Poradnik ERM 1.1 Gotowy!

Druga i prawdopodobnie ostateczna wersja pierwszej części poradnika do skryptów w końcu dostępna. Zawiera kilka drobnych poprawek oraz listę pustych obiektów. Do pobrania w dziale Download.

Altair


06-07-22
Kilka poprawek do WoGa 3.58F

Umieszczam w Gildii pakiet poprawek składający się z czterech plików .txt poprawiający kilka mniejszych błędów w WoGu 3.58F (głównie literówki) Natomiast plik NPC01.txt naprawia błąd powodujący błędne wyświetlanie się niektórych biografii dowódców. Plik Zcrbank.txt naprawia błąd z wersji SoD! Związany był on z Gniazdem Nag. Po ich pokonaniu powinniśmy dostać Klejnoty, a dostajemy siarkę. Skąd wiadomo, że to błąd? m.in. z edytora map. Teraz zostało to poprawione. Do ściągnięcia w dziale Download.

Altair


06-07-07
Poradnik ERM w końcu dostępny!!

Ukończyłem pracę nad pierwszą częścią Poradnika ERM przeznaczonego dla początkujących. Jest to na razie wersja beta, więc mogą w niej występować drobne błędy. Poradnik zawiera opracowanie najprostszych technik popartych opisem i grafiką oraz 25 przykładami skryptów. Miłej nauki :D

Altair


06-06-23
Najnowsza polska wersja patcha do edytora map WoG!

Zamieszam w dziale download najnowszą wersje polskiego patcha do edytora map WoG. Opis instalacji umieściłem w nowym Dziale Opisy. Ci którzy zainstalowali poprzednią polską wersję tego patcha aby go uaktualnić powinni przekopiować pliki tekstowe z patcha do katalogu Data. Miłego tworzenia map.

Altair



06-06-23
Nowy skrypt - Ulepszona nekromancja

Udostępniam mój najnowszy skrypt (UN) pozwalający zmieniać ustawienia nekromancji. Można za jego pomocą zmieniać jej wszystkie współczynniki, stworzenia czy też artefakty... Można m.in. ustawić ją tak aby wszystkie stworzenia typu Golemy, Żywiołaki nie były uwzględniane w nekromancji. Więcej szczegółów w dziale skrypty.

Altair


06-06-10
Nowa mapa w dziale download!!

Zamieszczam w dziale download kolejną mapę do WoG 3.58F. Jest całkiem ciekawa mapa w której są zastosowane oskryptowanie z pakietu skryptów 2.0. Dlatego radzę najpierw zapoznać się z opisem dostępnym w dziale skrypty. Miłego grania!

Altair


06-06-08
Pakiet skryptów 2.0!!

Dzisiaj ukończyłem najnowszy pakiet skryptów. Wersję tą oznaczyłem jako 2.0, ponieważ wprowadza wiele ciekawych zmian. Aby objaśnić innym działanie wszystkich opcji powstał nowy dział Skrypty. Tam tez dostępny jest kompletny opis pakietu. Skrypty do pobrania oczywiście w dziale download.

Altair


06-05-30
Poprawione czcionki

Od pewnego czasu nurtował mnie problem w występujący w H3 jak i WoG. Dotyczył on rozmiaru czcionki przez co m.in. nie można było rozpoznać liczebności wojsk wroga. (Nawet używając wizji na p. mistrzowskim) Przy niektórych zaklęciach w księdze nie było podane ile many kosztuje a w kryjówce złodziei nie było napisu "Wiedza". Wszystko to przez zbyt duży rozmiar czcionki. Problem ten został częściowo rozwiązany na forum Kwasowej Groty. Gdzie udostępniono znacznie mniejszą czcionkę. Jednak teraz trudniej było odczytać niektóre znaki (czcionka była po prostu za mała). Dlatego też postanowiłem ją trochę powiększyć. :) Poprawiony plik z czcionką do pobrania w dziale download.

Altair



06-05-23
Defmaker8.5 po Polsku!!

Od pewnego czasu rozpracowywałem sposób działania programu Defmaker. (Czego efektem jest m.in. patch zamieszczony jakiś czas temu w Gildii :) ). Niestety program był po angielsku. (A Help po rosyjsku). Przez co jego obsługa do łatwych nie należała. Postanowiłem zmienić ten stan rzeczy i napisać tłumaczenie. Dziś zostało właśnie ukończone. (Do pobrania w dziale download). Pragnę w tym miejscu podziękować Avatarowi, który dostarczył tłumaczenie Helpa Defmarker'a. W końcu mam trochę czasu i informuje, że prace na Poradnikiem do ERM zostały wznowione!!

Altair


06-05-19
Nowy skrypt w dziale Download

Dziś zamieszczam, krótki lecz bardzo ciekawy skrypt. Dzięki niemu można oszczędzić sporo czasu. Zamiast tracić go na rozgramianie słabszych stworzeń można teraz bez żalu pozwolić im uciec a i tak połowę doświadczenia otrzymamy.

Altair



06-05-13
Poprawione animacje

Z powodu matury pracę nad poradnikiem ERM oraz innymi projektami zostały chwilowo wstrzymane. Jednak dodałem dziś do działu download gildii nowy patch. Są to poprawione animacje Diamentowego Smoka (Z nowych ulepszeń) oraz Chłopa.

Altair


06-04-30
Aktualizacja skryptów w dziale Download

Od dnia dzisiejszego można ściągnąć najnowszą wersje skryptu znanego dotąd pod nazwą Pierścień odwrócenia. Dodałem do niego kolejny artefakt (Opończa Ciemności) tym razem dodający bohaterowi "specjalność" Całun ciemności. Umiejętność tą dotąd posiadał tylko jeden bohater Nagash. Teraz każdy nich może ją posiadać.

Altair


06-04-16
Święta w Gildii ERM

Na wstępie życzę wszystkim odwiedzającym gildię wesołych i radosnych Świąt Wielkanocnych.
W dziale download umieściłem polską wersję patcha do edytora map WoG. Dzięki niemu można umieszczać w miastach i garnizonach nowe stworzenia WoG oraz naprawia generację map losowych WoG. Zapraszam do ściągania.

Altair


06-04-08
Specjalności bohaterów

W dziale ERM (poddział bohater) przedstawiłem sposoby zmiany specjalności bohatera. Dodałem także opis tworzenia w umieszczania za pomocą skryptów nowego portretu heroesa w grze. Zapraszam do lektury.

Altair


06-03-18
Nowość w dziale Download

Od dziś w dziale download można poprać mapę Lądy i wyspy. Jest to mapa mojego autorstwa wzbogacona o skrypty. Zapraszam do pobierania.

Altair


06-03-17
Nowy Skrypt - Pierścień odwrócenia

Do działu download dodałem nowy skrypt dzięki któremu przemiana w jednostek w Wilkołaka stanie się w końcu odwracalna. Właściwości te zostały przypisane pustemu dotąd artefaktowi. (poniżej). Po każdej bitwie w armii bohatera stworzenia wracają do swojej dawnej postaci. Najlepiej się to sprawdza dla jednostek wysokiego poziomu.

Altair




06-03-11
Zmiany w Gildii

Dokładnie dziś skończyłem pracę na poprawieniem wyglądu strony i usunięciem wszystkich błędów, które występowały podczas wyświetlania strony przeglądarką Firefox. W dziale ERM zostały dodane informacje o składniach obsługujących bohatera. Nie są one jeszcze kompletne lecz wkrótce się to zmieni.

Altair


06-02-27
Kiedy będzie gotowy poradnik do ERM?

Od pewnego czasu jestem w trakcie pisania poradnika do ERM. Będzie się on składał z trzech części o różnych poziomach trudności. Nie mogę jeszcze podać konkretnego terminu. Jednak mogę obiecać, że jak tylko skończę pierwszą część, udostępnię wersję do ściągnięcia. Na razie jednak zamieściłem w dziale download listy z numerami obiektów, jednostek i bohaterów. W przyszłości będą one stanowiły dodatek do Poradnika ERM.

Altair


06-02-19
Nowy skrypt - Podatki

Dziś dodałem nowy skrypt sprawiający że chłopi zaczynają płacić podatki. Efekt taki sam jak Heroes 4. Zapraszam do ściągania.

Altair


06-02-12
Modernizacja strony i działów

Dodałem opis nowych okien dialogowych w dziale ERM. Natomiast dział Download wzbogacił się o najnowsze wersję dwóch skryptów. Zostały w nich poprawione błędy które występowały w poprzednim wydaniu. Sama Strona przeszła spore zmiany dzięki którym powinna być szybciej wczytywana.

Altair


06-02-06
Kolejne nowości - Nowe zwoje w Gildii

Gildia cały czas jest rozbudowywana i jakiś czas pojawia się w niej coś nowego. Tym w działa ERM - Obiekty powiększył się o opis składni obsługujących siedliska. Pokazałem tam na przykładzie jak dodać nowe stworzenie. Do downloadu dodałem nowy skrypt "sterujący" zwojami w Gildii magów.

Altair


06-02-03
Aktualizacja działu ERM

Do działu ERM dodałem dokładny opis obsługi dźwięków w skryptach. Można znaleźć tam informację zarówno jeśli chodzi o pliki MP3 jak i WAV. Przyda się na pewno każdemu kto napisawszy własny skrypt do nowego obiektu WOGa postanowi przypisać jemu dźwięk. Jak się okazuje to wcale nie takie trudne.

Altair


06-01-29
Aktualizacja działu linki

Dział link został zmieniony. Dodałem kilka nowych odnośników, oraz szczegółowe opisy każdego z nich. Także wygląd ogólny strony się zmienił na pewno nie po raz ostatni. :)

Altair


06-01-26
Instrukcja do skryptów

Od dziś dostępna jest w dziale download pełna instrukcja do pakietu skryptów. Zawarte w niej informacje pomogą poznać i zrozumieć wszystkie możliwości pakietu.

Altair


06-01-25
Zmiany...

Poprawiłem wygląd strony. Naprawiłem kilka błędów w wyświetlaniu. Do działu Download dodałem nowy plik. Jest to pakiet skryptów mojego autorstwa. Jakie są jego możliwości?
  • zawieranie sojuszy podczas gry
  • "ukrywanie" jednostek i artefaktów na mapie przed innymi graczami (Ctrl + LPM)
  • kopalnia mithrilu
  • nowe zastosowania mithrilu (podobne jak przy wogifikacji)
  • przekazywanie miast innym graczom, zmiana nazwy miasta, przycisk "kup wszystkie stworzenia" z możliwością wyboru stworzeń które mają być uwzględniane w opcji.
  • Gildia czarodziejów (kupowanie i sprzedawanie zwojów)
  • patch pozwalający w łatwy sposób dodawać jednostki i artefakty Wog oraz tworzyć wędrowne potwory, przywoływać dodatkowe jednostki podczas walki itp.


Altair


06-01-01
Nowy dział

Dodany dział ERM. Nie wszystko jeszcze działa, ale z czasem będzie uzupełniany.

Altair


05-10-19
Nowy skrypt

Nowy skrypt w dziale download. Skrypt nosi nazwę gildia Czarodziejów.

Altair


05-09-22
Uaktualnienie strony

Uaktualnienie skryptów w dziale download.


Altair


05-09-11
Powstanie Gildii

Dziś oficjalne uruchomienie strony.

Altair



 Powrót do działu Nowości 


© 2005-17 Gildia ERM Kopiowanie, powielanie, modyfikowanie i publikowanie materiałów z tej strony bez zgody autora zabronione.
Powered by Altair