Pierwsza polska strona w pełni poświęcona tematyce skryptów ERM

1
Nieoficjalne skrypty
Uwaga!! Niektóre z poniższych linków powodują wyświetlenie strony ze skryptem. (a nie ściągniecie pliku) Należy zaznaczyć (Ctrl + A) a następnie skopiować (Ctrl + C) i wkleić w okno zdarzenia czasowego w edytorze map. Więcej w dziale ERM.

Skrypty dla NIEzWoGIfikowanych map
Odnośnik  Zbalansowany Pożeracz dusz 2.0 (Soul Eater)
Skrypt balansujący dowódcę Nekropolis - Pożeracza dusz.
Zamiast ożywienia rzuca teraz zaklęcie tarczy powietrza. Zmieniłem także grafikę i opisy w oknie dialogowym dowódcy. Skrypt kopiujemy do katalogu z mapami i nadajemy mu nazwę taką jak dana mapa (z rozszerzeniem .erm). Można też przekopiować do zdarzeń czasowych lub powiązać skrypt z mapą za pomocą spaczowanego edytora. Plik graficzny _B5_3.BMP należy przekopiować do Data/zvs/Lib1.res.
Aktualna wersja zawiera krytyczne poprawki usuwające crash gry. Ten skrypt będzie poprawnie działać z wersją angielską i polską Woga 3.58F i TE. Powinno także działać poprawnie z WoGifikacją.
(Polish and English version).


Pobierz
Pobrano:1058



Odnośnik  Skrypt - Odrodzenie
Kontynuacja mojego dawnego skryptu (publikowanego niegdyś na forum Kwasowej Groty) sprawiającego, że Feniks może odrodzić się w chwili wybranej przez gracza (analogicznie jak w H4).
Ta wersja skryptu działa także na Święte Feniksy, Archanioły i Serafiny. Aby użyć tej opcji należy po prostu najechać kursem myszy na "uszkodzony" odział podczas jego tury. Jeśli zaklęcie będzie dostępne kursor powinien się zmienić tak jak na zrzucie poniżej. Skrypt powinien także działać na zWoGifikowanych mapach.

Pobierz
Pobrano:1190



Odnośnik  Skrypt LERM 6.0
Jest to najnowsza wersja skryptu - patcha, dzięki któremu można było dodawać m.in. Mithril do zdarzeń i puszek. Jego możliwości zostały wzbogacone o "edytowanie" nowych obiektów: Wraków, Smoczych Utopii, Siedlisk oraz wszystkich innych. Należy wspomnieć także o tworzeniu globalnych skrytek stworzeń oraz losowym generatorze stworzeń. Nowa wersja pozwala na korzystanie z szablonów. Dokładny opis w dziale skrypty.

Pobierz
Pobrano:1920



Odnośnik  Pakiet skryptów 6.0 (Wieloskrypt)
Nowa wersja pakietu. Zawiera najnowszy skrypt LERM 6.0 który pozwala na edytowanie większości normalnie nieedytowalnych obiektów. Teraz łatwo zmieniać ustawienia bo znajdują się w JEDNYM zewnętrznym pliku. Zupełnie nowe menu ustawień. Zapis ustawień w pliku ustawienia60.ini Skrypt pozwala na zawierania sojuszy podczas gry oraz ich zrywanie, "ukrywanie" jednostek i artefaktów na mapie przed innymi graczami (Ctrl + LPM), przekazywanie miast innym graczom, zmiana nazwy miasta, przycisk "kup wszystkie stworzenia" oraz Wielosakwa i Ekwipunek, skrypt doświadczenie za ucieczkę. 5 nowych artefaktów. Skrypt kopiujemy do katalogu maps i nadajemy mu nazwę taką jak dana mapa. Pełny opis pakietu w dziale skrypty.

Pobierz
Pobrano:2811



Odnośnik  Wielosakwa
W WoGu dostępnych jest wiele nowych artefaktów i wszystko wskazuje na to, że będzie ich jeszcze więcej. Niestety standardowa sakwa mieści zaledwie 64 artefakty. Warto powiększyć jej pojemność przy pomocy tego skryptu. Wielosakwa pomieści nawet 256 artefakty! Tyle wystarczy każdemu. Skrypt ERM należy przekopiować do katalogu z mapami i nadać mu nazwę (taką jak dana mapa), a plik pcx do folderu data. Prawym przyciskiem myszy (na nowym przycisku) zmieniamy ustawienia wielosakwy. Lewym natomiast przełączamy między 64 - artefaktowymi sakwami.

Pobierz
Pobrano:1629



Odnośnik  Ulepszony Kartograf 1.0
Prosty, krótki skrypt sprawiający, że Kartograf "odsłania" tylko taki teren na jaki sam się znajduje. Jeśli więc umieścimy Kartografa na trawie po odwiedzeniu go zostanie odsłonięta tylko ta część mapy.

Pobierz
Pobrano:1211

Odnośnik  Skrypt Ulepszona nekromancja (UN) 1.2
Skrypt pozwala całkowicie zmodyfikować nekromancje wraz z artefaktami, stworzenia czy współczynnikami. Można np. sprawić, że zamiast liszy (płaszcz nieumarłego króla) otrzymamy np. wampiry. Czy też wszystkie stworzenia typu Golemy, Żywiołaki nie są uwzględniane w nekromancji. Więcej szczegółów w dziale skrypty.

Pobierz
Pobrano:2313



Odnośnik  Skrypt sojusze 1.1
Pozwala zawierać sojusze podczas gry.

Pobierz
Pobrano:1678

Odnośnik  Skrypt - Gildia Czarodziejów
Kupno i sprzedaż zwojów.

Pobierz
Pobrano:1592

Odnośnik  Skrypt - Ulepszona Gildia magów 1.0
Jeden z moich najciekawszych skryptów. Umożliwia "przekazywanie" zwojów miastu, jeśli znajduje się w nim gildia odpowiedniego poziomu, bohater posiada zwój w 1 slocie sakwy oraz gildia "nie posiada" pełnej możliwej ilości zaklęć (Można to ustawić w edytorze). W następnej wersji postaram się bardziej dopracować ten skrypt.

Pobierz
Pobrano:1354

Odnośnik  Skrypt Podatki
Bardzo interesujący skrypt sprawiający, że każdy bohatera który posiada chłopów w armii dostaje 2 jednostki złota na dzień za każdego chłopa. Oryginalna wersja skryptu pochodzi ze strony http://heroes.duke.org.pl/wog/

Pobierz
Pobrano:1311

Odnośnik  Skrypt - Pierścień Odwrócenia i Opończa Ciemności
Jest to skrypt sprawiający, że jeden z "pustych" artefaktów staje się Pierścieniem Odwrócenia, który po każdej bitwie przywraca dawną postać stworzeniom zamienionym w Wilkołaki. Kolejny "pusty" artefakt staje się Opończą Ciemności, dzięki której bohaterowie zyskują zdolność ruchomego Całunu Ciemności.

Pobierz
Pobrano:1351



Odnośnik  Doświadczenie bez walki 1.2
Jest to pomysł zaczerpnięty z Heroes V ;). Jeżeli zaatakujemy jednostkę a ona rzuci się to ucieczki to NIE WALCZĄC z nią otrzymujemy połowę doświadczenia jakie można by otrzymać za pokonanie tej jednostki.

Pobierz
Pobrano:2163


Skrypty dla WoGifikacji
Odnośnik  Dodatki do WoGifikacji
Jest to specjalna wersja moich skryptów kompatybilna z WoGifikacją. W skład wchodzą (na razie dwa) skrypty: Kopalnia Mithrilu i Doświadczenie bez walki. Pliki należy przekopiować do katalogu ze skryptami (A plik mystery2.wav do katalogu Data). W ekranie WoGifikacji powinna pojawić się nowa zakładka. Przed pierwszym użyciem nowych opcji warto zapisać ustawienia.

Pobierz
Pobrano:2458


© 2005-17 Gildia ERM Kopiowanie, powielanie, modyfikowanie i publikowanie materiałów z tej strony bez zgody autora zabronione.
Powered by Altair